Tez Bitti (Aşk Bitti Melodisiyle Lütfen!)

Tez bitti lan! Az evvel son bölümün son paragrafını yazdım. Elbette danışmanımın isteyeceği düzeltmeler, tez özetinin yazımı, teşekkür, eklerin hazırlanması, jürinin isteyeceği düzeltmeler vesaire var ama sonuçta jüri önüne çıkabilecek iyi kötü bir tezim var artık. Daha bol zamanım olsaydı, mesela bu tezi üç buçuk dört ayda değil de on ayda yazma şansım olsaydı ve jüriye böyle bir tezle girseydim memnun olmazdım ama bu kadar zamanda bir tez yazmış olmak, hem de meselenin teorik alt yapısını oluşturan iki konudan birine dair sıfırdan okuma yapmışken (neyse ki diğer konuya bir hayli hakimdim) bunu becerebilmek şu an memnuniyet duymam için yeterli sanıyorum.

Neyse, ilk anın bendeki etkisinin büyük bir rahatlama olduğunu ve bundan sonrasının çok kolay göründüğünü söyleyerek şimdilik huzurdan çekiliyorum.
2 Responses
  1. Sonuç paragrafını yazmanın verdiği rahatlığı hissettim gibi sanki :D Geçmiş olsuun:D


  2. çer çöp Says:

    Çok teşekkür ederim. Sabaha kadar uyumamama rağmen kendimi inanılmaz dinç hissediyordum. :)