Şarapçı Şarap Şarap

Alkol alan insanlarda en sevmediğim şeydir ayarını bilmemeleri. Dün ayarı öyle bir kaçırdım ki ne sen sor ne ben söyleyeyim. Bu sene bir iki defa daha başıma gelmişti ama ben münferit olaylar sayıyordum bunları. Galiba değilmiş. Ben artık ayarı tutturamıyorum arkadaş. Öncekiler evdeydi de çok dert etmemiştim ama dün gece gerçekten çok utandım. Ayarı kaçırdım da kavga dövüş mü çıkardım, hayır. Ama kendimden geçtim resmen. Ayıp oldu arkadaşlara karşı. Yarın okulda karşılaşınca nasıl bakacağım yüzlerine bilmiyorum. Neyse. Bundan sonra dışarda alkol almak yok. İçeceksem adam gibi oturup evde içerim.
1 Response
  1. bazen kendinden geçmeli insan... hep kontrollü olunamıyor ki... sadece çok alkol almakla da ilintili değil bence kontrolü kaybetmek.. çok fazla fren yapınca, frenler patlıyor bi yerden sonra.. alkol bahane.. üzme sen kendini.. arkadaşlar böyle durumları absorbe edebilmek için de vardır bazen.. gerçek arkadaşlarsa tabi...

    öptüm...
    şirineye selamlar... (ondan da haberler bekliyorum...)