Takip Ettiklerim

Blogu olan arkadaşlardan şikayetim var. Şaka değil, gerçek. Takip ettiğim birkaç blog vardı, araya bir iki tane daha eklendi. Ben takip ettiğim blogların güncellemelerinden kendi blogumun sağında blog listesi oluşturarak haberdar oluyordum. Geçenlerde bir karar verdim, Google Reader'ı kullanayım dedim. Takip ettiğim blogları da oraya ekleyeyim, oradan izleyeyim diye düşündüm. Arkadaş o gün bu gündür kimsecikler bir şey yazmaz oldu. Eliniz mi gitmiyor arkadaşlar klavyeye ne var yahu? Olmaz ki böyle.

Yorumlarla ilgili de ikinci bir şikayetim var ama karnım aç şimdi, o nedenle yemeğe gidiyorum. Başka bir zaman bunu da dile getireceğim. Öptüm canım. Babay!
2 Responses
  1. şimdi de ben senden şikayetçiyim.. nerdesin :)))


  2. çer çöp Says:

    Sevgili Şımarık Peri, şımarmayınız. :) Bu aralar o kadar kalabalık ki başım canım başka şeyler yazmaktan buraya yazmaya fırsat bulamıyorum. Ödevlerden bir kurtulayım tekrar döneceğim buraya inşallah.

    Şirine'yi sormuşsun bu arada. Antalya'da o, söylemiş miydim daha önce bilmiyorum. İşe başladı iki ay kadar oluyor. Memnunmuş halinden. Öyle işte.

    Sen nasılsın bu arada. Sen de yazmıyorsun ki bloguna öğrenelim. :)