Ben Adam Olmam Demiş miydim?

Hani demiştim ya geçenlerde yıldırım aşkının kıyısından döndüm diye... Aaa! Dememiş miydim? Nasıl olur ya, ben anlattım sanıyordum. Neyse, anlatayım da dinleyin o zaman.

Bir ay falan oluyordur herhalde, Konak'tan metroya binmiş eve gidiyordum. Akşamın erken saatleri olmalı ki İnönü Caddesi'ne girmeyip Konak'a gitmeyi tercih etmişim. Özel bir iş için gitmiş olsam hatırlardım herhalde. Her neyse, meselemiz o değil.

Üçyol'da inince insanlar bir an önce kendilerini dışarı atmak için yürüyen merdivenlere hücüm ediyor da orası banka kuyruğu gibi oluyor hani. Ben yorgun değilsem merdivenleri kullandığımdan normalde sorun etmiyorum o durumu. Ama yorgunsam yürüyen merdivenleri kullanmak için kenara çekilip kalabalığın azalmasını bekliyorum. O akşam da yorgun olmalıydım ki kenarda duruyordum. Derken kızın biri önümden geçip az ötede beklemeye başladı. Altı yıl oluyor neredeyse İzmir'deyim, iyi kötü metroya da binerim ara ara, ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım. Daha bunun şaşkınlığını atamamıştım ki kız elindeki kitabı açıp okumaya başladı. O an Eros'un oralarda bir yerlerde olduğundan ve kalbimi nişan almak için uğraştığından adım gibi emindim. Garibimin şanssızlığı şu ki bende bir bahane bulup kızla tanışacak ne cesaret ne maharet var. İçinden "Ulan ruh eşini bulduk ayağına getirdik, daha ne bok yemeye bekliyorsun!" diye küfürler savurduğunu tahmin ediyorum kendisinin.

Kalabalık azaldı, yürüyen merdivene bindim ve yoluma devam ettim. Arkama dönüp bakamadım bile kız hangi yöne gidiyor diye.
4 Responses
  1. Benjamin Says:

    merhaba deyip, 6 yıldır ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığını anlatabilirdin örneğin.. ah ben olacaktım ki senin yerindee..


  2. çer çöp Says:

    Bu konularda koçluk yapacak birine ihtiyacım var benim. Of of, ne zordayım bir bilsen. :)
    Anlatım bozukluğu yapmışım ama hiç söylemiyorsun. Aşk olsun diyorum bunun için de. :)
    Bir de şu günlüğü boşlama bu kadar ya! Ben ettim bir müddet sen etme. :)


  3. çer çöp Says:

    Ya ama sen bloga yazıyormuşsun. Benim google reader göstermiyor demek ki. Bak sen terbiyesize. Çok kızdım şimdi.


  4. Benjamin Says:

    evet ben yazıyorum sen takip etmiyosun demek ki bak yakalandın :)
    ayrıca her zaman hazırım yardıma,ayıpsın :)