Çalıyı Dolanmaca

Bildiğiniz üzere sevgili dostlar (kimsiniz siz sahi) kendime bir özel alan alıp yayına oradan devam etmeye karar vermiştim. Sonra fark ettim ki bizim pek muhterem yasakçılarımız sadece alan adını değil blogger'ın yönlendirdiği ip'leri de engellemiş. Ne yapsak ne etsek diye aranırken bugün bir blogda şöyle bir çözüme rastladım. Artık hiçbir ayarlamaya gerek olmadan www.nafileden.com adresinden buraya erişilebilecek. Sıkıntı şu ki başında www olmayınca olmuyor. Ne yapalım, öyle idare edeceğiz bir süre. Ta ki şu gerizekalıca yasak kalksın.

Öyle işte.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    bu sana özel adres olayını sevdim :))))


    marmaristen sevgiler...


  2. çer çöp Says:

    İyi oldu böyle bence.

    Marmaris nasıldır ki şimdi? Bana İzmir'den uzak her yer güzel geliyor şu an. :)