Ah Domain Vah Domain

Kaç zamandır aklıma olan bir şeyi şu meşhur blogspot erişim yasağı dolayısıyla yaptım. Blog için bir özel alan adı aldım. Artık bloga eski adresten ulaşılabileceği gibi nafileden.com adresinden de ulaşılabilecek. Zaten bloga girince doğrudan yeni adrese yönlendirmesi gerekiyor.

Ne var ki bu kararı almama (daha doğrusu şimdi almama) neden olan duruma bir katkısı olmadı bunun. Yasak konulduktan sonra dikkatimi çeken bir şey abc.blogspot.com tipindeki adreslere erişilemezken blogger tabanlı hazırlanan abc.com tipindeki sitelere ulaşılabilmesiydi. Ben de hem uzun süredir aklımda olan niyetimi gerçekleştirmek hem de üç beş okuyucum varsa onları kaçırmamak için alayım kendime bir özel alan adı diye geçirdim içimden. Aldım lakin hala erişilmiyor. Anlamadım bu ne iştir.

Neyse, öyle işte.

Ek: Sanırım zaman meselesiymiş. Proxy siteleri vasıtasıyla erişebiliyorum fakat doğrudan erişemiyorum henüz. Kontrol panelinden ulaşmaya çalışırken de taşınıyor vb. bir uyarı veriyor. Du bakali n'olcek!

Ek 2: Şimdi başka sitelere de baktım da, sanırım genel bir sıkıntı var. Blogger altyapısını kullanan özel alanlara da ulaşılamıyor. Yasak ilk başladığında durum böyle  değildi. Biraz kurcalayalım bakalım bir çaresi var mıymış?
0 Responses