Çay Keyfi Ama Eti'den Değil

Oh be! Okulda ağız tadıyla çay içmeyi özlemişim. Kaç gün oldu eve yıkamak için götürdüğüm demliği getirmeyi unutuyorum. Olmuyor arkadaş. Güne en az iki kupa (kupa dediğim de 300 ml) çay içmeden başlayamıyorum. Başım ağrıyor gün içinde çay içemediğim zaman. Aşağıdan (kantinden) çay almak da istemiyorum. Hani mecburiyetten alıyorum ama zaten çayın tadı yok üstüne bir de benim günlük çay masrafım en az üç dört lira oradan almaya kalksam. Her neyse, şükür bugün unutmadan geldim de ilk iş çayımı demleyebildim. Afiyet olsun değil mi? Sizi de bekleriz bu arada. Adresi biliyorsunuz sanırım. Bilmeyenler de gelmek isterlerse yorum yazabilirler hemen veririm adresi.
5 Responses
  1. Benjamin Says:

    sonunda soyadı Söyük olmayıp, sabah çay içmediğinde başı ağrıyan birini buldum.
    bizim ailece öyle olur. tiryaki denir ya hani.. öyle galiba Nafile bizimki. kahvaltı etmeden dayanabilirim ama çaysız asla.
    adresi bilmiyorum ama izmir diye biliyorum. yanılmıyorum dimi?


  2. çer çöp Says:

    Aaa! Nasıl bilmiyorsun adresi ya? İzmir Ekonomi'de olduğumu burayı takip eden herkes biliyor sanıyordum ben. :)


  3. Benjamin Says:

    enee.. ben bilmiyodum Ekonomi olduğunu. şimdiye kadar çoktan gelmiştim çayını içmeye halbüsü bileydim :)


  4. çer çöp Says:

    Bundan sonra beklerim artık. Temmuz 15-Ağustos 15 arası izinliyim, ona göre ayarla kendini kop gel. :)