Ben Tören Sevmiyim

Kitap okumak ve film izleyebilmek istiyorum. Çok şey mi bu istediklerim? Hani İstanbul dönüşü kendime bir hafta hatta on gün tatil verecektim. Yalan oldu bütün planlarım. Neyse, başa gelen çekilir.

Bu akşam mezuniyet töreni var ve ben görevliyim. Arkadaşlarım, öğrencilerim, öğrenci arkadaşlarım (galiba en doğru ifade sonuncusuydu) mezun oluyorlar ve çok heyecanlılar sanıyorum. Onların heyecanına ortak olmalı mıyım bilmiyorum. Kendi mezuniyetine heyecanlanmayan birinden bunu beklemek abes olur biraz o yüzden hiç öyle bir niyetim yok. Yine de en azından öyle bilsinler diye işten biraz erken çıkıp evde traş olabilir ve gömlek kravat giyebilirim tören için. Ama üşeniyorum yahu! Hem ben törenlerden nefret ederim. Geçtiğimiz yıl kendi mezuniyet törenime katılmadım örneğin. Ay aman bilemedim şimdi. Gidiyorum ben.
0 Responses