Nafileden Wasowsky'e

Efendim google analytics sağolsun trafik kaynaklarını falan görmemizi sağlıyor. Yönlendirmelere baktığım zaman yaşı küçük aklı büyük kardeşim olarak gördüğüm Gizem'in sitesinden yönlendirmeler olduğunu da görüyorum. Kendisinin arada bir buraları kolaçan ettiğini düşünerek aşağıdaki satırları ona yazıyorum. (Yukarıdakileri kime yazıyorum acaba?)

Sevgili Gizem,

Öyle mektup havasında girdiğime bakma mektup yazmayacağım. İstediğin bir bölümü kazanmana çok sevindim. Hele hele orada halinden memnun olmana daha çok sevindim. Umarım devamı da böyle gelir. Hayal kırıklıkları olmadan severek yaparsın işini ve okuduğun bölümü severek çıkarırsın üniversitenin tadını.

Kazandığın haberini alır almaz (okur okumaz desem daha mı doğru olurdu?) tebrik etmek istedim aslında ama kayıtlarına yorum yapamıyorum. UtqWeb de kapalı olduğu için onun açılmasını bekledim oradan mesaj göndermek için. Bugün gördüm, açılmış ama nedense mesaj gönderemiyorum. Ben de burdan deneyeyim şansımı dedim. Bunu daha önce neden akıl edemedim bilmiyorum. Neyse, geç de olsa biraz güç de olsa kabul et artık. Tebrik ederim efendim.

Bu arada; çok mu çalıştırıyorlar, gezmekten vakit mi bulamıyorsun yoksa gönlünü başkasına mı kaptırdın ne yaptın bilmiyorum ama blogun biraz daha ilgi bekliyor senden ya da ben daha fazla şey okumak istiyorum, bilemedim şimdi.

Öyle işte. Sağlıcakla kal. Kendine dikkat et.

Nafile

09:52
0 Responses