Kot Pantolon

Şunu fark ettim ki ofiste yahut bütün gün oturmanız gereken başka bir yerde çalışan bir erkekseniz giyim kuşam zorunluluğu olmasa dahi kot pantolon giymekten kaçınmanız gerekiyor. Kızlarda benzer bir durum var mıdır bilmem ama kot pantolon hava aldırmadığı için bizde çok fena ter yapıyor avret yerlerinde. (Avret yerleri mi? Peh peh peh!) Üzerinde konuşması zor bir konudan bahsettiğimin farkındayım ama bu fikrimi sizlerle de paylaşmak istedim. Son günlerde bir gün keten bir gün kot pantolon giyerek çalıştığım için fark ettim bunu. Ütüsü, bakımı zor belki ama çalışırken keten pantolon tavsiye ederim. Kumaş kadar zor değil en azından. Kot pantolonu da dışarı çıkarken falan giyin canım, öyle durumlarda rahat olduğunu inkar edecek değilim. Keten yahut kumaş pantolonla çimlere oturmak nerede kot pantolonla oturmak nerede değil mi efendim.

Evet sevgili minikler, neymiş bu yazımızdan çıkarılacak sonuç. Sıyırdım.

19:23
0 Responses